Raiffeisen stavební spořitelna začátkem října spustila na svých webových stránkách anketu zjišťující zpětnou vazbu na kvalitu poskytovaných služeb.
Raiffeisen stavební spořitelna začátkem října spustila na svých webových stránkách anketu zjišťující zpětnou vazbu na kvalitu poskytovaných služeb.
Anketa bude probíhat až do prosince a svůj názor zde může vyjádřit každý bez ohledu na to, zda je klientem Raiffeisen stavební spořitelny či nikoli.
Ti, kteří se ankety zúčastní, mají navíc šanci získat zajímavé ceny. Pro výherce, kteří nejsou klienty RSTS, jsou připraveny 1 GB USB flash disky a šťastlivcům z řad klientů RSTS připíše úrokovou prémii ve výši 500 Kč. Cenu získá celkem deset respondentů, kteří budou vybráni na základě pořadí došlých odpovědí – odměněna bude každá 200. odpověď.
Raiffeisen stavební spořitelna dlouhodobě klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb, a proto věnuje velkou pozornost školení a vzdělávání svých finančních poradců, operátorů call centra a dalších pracovníků jednajících s klienty. Odbor péče o klienty navíc pravidelně zjišťuje zpětnou vazbu klientů na kvalitu poskytovaných služeb, a to telefonicky či prostřednictvím anket, jako je tato.
Úsilí, jež RSTS vynakládá na kvalitu poskytovaných služeb, se jednoznačně vyplácí, protože výsledky zpětné vazby opakovaně potvrzují vysokou úroveň spokojenosti klientů.