...každé malé dítě ví, že stavební spoření je jedním z nejvýhodnějších a nejbezpečnějších způsobů, jak zhodnotit své peníze a pořídit si lepší bydlení...
...každé malé dítě ví, že stavební spoření je jedním z nejvýhodnějších a nejbezpečnějších způsobů, jak zhodnotit své peníze a pořídit si lepší bydlení...
Raiffeisen stavební spořitelna představila svou novou reklamní kampaň, kde v hlavních rolích vystupují „chytrá miminka“. Ta si v TV spotu, který odstartoval 25. října, vybírají takového tatínka, který nese do porodnice jako dárek stavební spoření.
Reklama je nejen zábavná, ale zároveň dává prostor i pro další exekuce, které vznikly hned čtyři a RSTS je bude nasazovat postupně. Režisérem spotů je Karel Janák, který v minulosti natočil filmy jako např. Snowboarďáci, Ro©k podvraťáků či Rafťáci.
Kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Underline a zahrnuje jak nadlinkové kanály, tak podlinkovou komunikaci.
Raiffeisen stavební spořitelna přichází s mimořádnou akční nabídkou, která je určena všem, kteří si v době od 25.10. do 31.12. 2010 uzavřou smlouvu o stavebním spoření s cílovou částkou alespoň 200 000 Kč. Klienti tak mohou získat dvojnásobné úročení svých vkladů v prvním roce spoření nebo prémii až 1 500 Kč.