„Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte“ – o tom je náš nový komunikační koncept, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií. Koncept s nadsázkou vyjadřuje, že za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy. A RSTS umožňuje tyto sny a nápady financovat.
„Díky ženám bydlíme lépe, díky Raiffeisen stavební spořitelně na to máte“ – o tom je náš nový komunikační koncept, který se v těchto dnech začne objevovat v několika typech médií. Koncept s nadsázkou vyjadřuje, že za zvelebováním domovů, většinou nenápadným podněcováním svých protějšků, stojí převážně ženy. A RSTS umožňuje tyto sny a nápady financovat.
Koncept vytvořila reklamní agentura VCCP. Natáčení probíhalo dva dny v pražských Vršovicích a výsledkem jsou dva třicetisekundové příběhy ze života jedné čtyřčlenné rodiny. Spoty se v médiích objeví postupně a budou zaměřeny na komunikaci úvěrů na bydlení od 2,14 % ročně.