Sjednání našich produktů je z velké části elektronické, šetříme tak nejen váš čas, ale i naše lesy.
Dále si podpisem zajistíte možnost elektronické komunikace, např. přístup k mobilnímu a internetovému bankovnictví pro získání informací o vašich produktech, a to včetně příslušných dokumentů (např. výpisy z účtu). A nebudete muset za jejich zaslání poštou platit úhrady dle Sazebníku, tudíž ušetříte.
Sjednání produktů s naší stavební spořitelnou bude složitější, spotřebujeme více papírů a komunikovat budeme prostřednictvím dopisů a poštovního doručovatele. Navíc vás tato volba bude stát, vzhledem k doručování v papírové podobě, poplatky dle platného Sazebníku.
Na poradenském místě nebo pobočce Raiffeisenbank.
V mobilním/internetovém bankovnictví:
Po dobu 30 dní máte smlouvu vystavenou v mobilním/internetovém bankovnictví k podpisu pomocí RB klíče.
Informaci o vystavení dokumentu obdržíte na registrovaný e-mail (to je e-mail, který jste si s námi sjednali právě Smlouvou o právních jednáních).
Pokud nestihnete dokument podepsat do 30 dní, vystavíme vám ho opětovně po 3 měsících.