Raiffeisen stavební spořitelna pořádá pro své klienty od 1. 5. 2006 velkou tipovací MegaSoutěž s možností 3 výher (Hlavní výhra ve výši úvěru až 1 milion korun, Týdenní výhra v podobě domácího spotřebiče v hodnotě 10.000 Kč, Jistá výhra pro každého formou dárkového předmětu). Hlavní cenou je zaplacení...
Raiffeisen stavební spořitelna pořádá pro své klienty od 1. 5. 2006 velkou tipovací MegaSoutěž s možností 3 výher (Hlavní výhra ve výši úvěru až 1 milion korun, Týdenní výhra v podobě domácího spotřebiče v hodnotě 10.000 Kč, Jistá výhra pro každého formou dárkového předmětu). Hlavní cenou je zaplacení celého úvěru Raiffeisen stavební spořitelnou.
Raiffeisen stavební spořitelna pořádá pro své klienty od 1. 5. 2006 velkou tipovací MegaSoutěž s možností 3 výher (Hlavní výhra ve výši úvěru až 1 milion korun, Týdenní výhra v podobě domácího spotřebiče v hodnotě 10.000 Kč, Jistá výhra pro každého formou dárkového předmětu). Hlavní cenou je zaplacení celého úvěru Raiffeisen stavební spořitelnou.
MegaSoutěž bude probíhat od 1. 5. až 15. 12. 2006. Může se do ní zapojit jakákoliv fyzická osoba, která v tomto termínu uzavře úvěr ze stavebního spoření nebo překlenovací úvěr nad 300.000 Kč a vyplní odpovědi na tipovací otázky (vztahující se k obchodním aktivitám Raiffeisen stavební spořitelny). O výherci Týdenní i Hlavní výhry rozhodne nejpřesnější odpověď.
a) Hlavní výhra – po skončení akce bude vybrán jeden výherce s nejpřesnější odpovědí na tipovací otázku pro hlavní výhru, kterému Raiffeisen stavební spořitelna proplatí úvěr až do výše 1.000.000 Kč.
b) Týdenní výhra – každý týden vyhraje navíc jeden klient domácí spotřebič v hodnotě do 10 tisíc Kč (pračku, ledničku nebo televizor).
c) Jistá výhra – bez ohledu na tipovací výsledek získá každý soutěžící reklamní předmět Raiffeisen stavební spořitelny.
MegaSoutěže se klient zúčastní prostřednictvím zaslaného kuponu (certifikátu), po jehož vyplnění obdrží na poradenském místě Jistou výhru a bude zařazen do soutěže. O akci bude veřejnost informována od května v denním tisku, klientském magazínu Svět bydlení i formou dalších doplňkových marketingových aktivit.