Anketa RSTS: 94 % respondentů by doporučilo RSTS svým známým

Raiffeisen stavební spořitelna dlouhodobě klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Nedávno v této souvislosti uspořádala na svých webových stránkách anketu, která zjišťovala spokojenost klientů se službami a s produktovou nabídkou. Vyhodnocení ankety přineslo pozitivní výsledky....

Raiffeisen stavební spořitelna dlouhodobě klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Nedávno v této souvislosti uspořádala na svých webových stránkách anketu, která zjišťovala spokojenost klientů se službami a s produktovou nabídkou. Vyhodnocení ankety přineslo pozitivní výsledky.

Anketa byla umístěna na webových stránkách RSTS od října do konce prosince loňského roku a celkem se jí zúčastnilo 11 429 respondentů, kteří odpovídali na devět otázek. Z ankety vyplynulo, že 2/3 klientů dávají přednost osobnímu finančnímu poradenství. V této souvislosti je potěšující zjištění, že 95 % klientů RSTS je spokojených (67 % zcela, 28 % spíše ano) s odborností a profesionalitou finančních poradců RSTS. Právě díky kvalitním službám osobních finančních poradců jsou produkty stavebního spoření RSTS srozumitelné většině (96 %) klientů (53 % zcela, 43 % spíše ano). 95 % klientů dále vyjádřilo svoji spokojenost s rozsahem úvěrové nabídky RSTS (47,7 % zcela, 47 % spíše ano).

Z výsledků ankety dále vyplynulo, že 95 % klientů je spokojených (59 % zcela, 36 % spíše spokojeno) s rychlostí a kvalitou vyřízení svých požadavků. 6 % klientů dává při kontaktu s RSTS přednost zákaznické lince. S jejími službami je spokojeno 95 % klientů (60 % zcela, 35 % spíše ano). Naopak 22 % klientů při kontaktu s RSTS využívá webové stránky, kde naleznou veškeré informace o novinkách v produktové nabídce RSTS, trendech v oblasti bydlení a další zajímavosti.

Dlouhodobé úsilí RSTS o zákaznickou spokojenost přináší potěšující výsledky – celých 94 % respondentů (57 % ano, 37 % spíše ano) by RSTS doporučilo svým známým.

Věříme, že klíčem k úspěchu je spokojenost našich klientů, a proto usilujeme o vysokou kvalitu poskytovaných služeb a profesionalitu našich finančních poradců, operátorů call centra a ostatních pracovníků komunikujících s klienty,“ shrnuje přístup Raiffeisen stavební spořitelny ředitel odboru péče o klienty Bc. Miloš Minčič, MBA, a doplňuje: „Pozitivní výsledky této ankety jsou pro nás dalším důkazem, že v naší snaze jdeme správným směrem.“

 

Více informací Vám poskytne:
Helena Šebestová, IDMZ, tel.: +420 241 740 471, e-mail:
helena.sebestova@idmz.cz
www.rsts.cz

Zpět na výpis
Vyhledávání...
Produkty
Dotační poradenství Nové Přepněte na levnější a ekologičtější bydlení Stavební spoření Nyní s akčním výnosem
Důležité odkazy
Kontakty Internet servis
Dotační poradenství
Dotační poradenství Nové Přepněte na levnější a ekologičtější bydlení
Stavební spoření
Stavební spoření Nyní s akčním výnosem
Financování bydlení
Zvýhodněný úvěr Až 2 000 000 Kč bez zajištení nemovitostí Rekopůjčka Úvěr na bydlení bez zajištení, až 2 000 000 Kč Hyposplátka Úver na bydlení se splátkami až na 30 let Půjčka na družstevní bydlení Až 3 000 000 Kč bez zajištení nemovitostí Úvěry pro živnostníky Úver ze stavebního spoření Úvěrový balíček
Bytová družstva a SVJ
Úvěry pro bytová družstva, SVJ a právnické osoby Stavební spoření pro právnické osoby Dotace pro bytová družstva a SVJ
Chytrý běžný účet Pojištění úvěru Pojištění staveb a bytových jednotek Pojištění domácnosti Rizikové životní pojištění Doplňkové penzijní pojištění Pojištění odpovědnosti občana za škodu Pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu Pojištění motorových vozidel - povinné ručení Pojištění motorových vozidel - havarijní pojištění
Ostatní
Kontakty Kalkulačky Ostatní finanční produkty Kariéra O nás Informace Dokumenty Pro média Internet servis