Raiffeisen stavební spořitelna dlouhodobě klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Nedávno v této souvislosti uspořádala na svých webových stránkách anketu, která zjišťovala spokojenost klientů se službami a s produktovou nabídkou. Vyhodnocení ankety přineslo pozitivní výsledky....
Raiffeisen stavební spořitelna dlouhodobě klade velký důraz na kvalitu poskytovaných služeb. Nedávno v této souvislosti uspořádala na svých webových stránkách anketu, která zjišťovala spokojenost klientů se službami a s produktovou nabídkou. Vyhodnocení ankety přineslo pozitivní výsledky.
Anketa byla umístěna na webových stránkách RSTS od října do konce prosince loňského roku a celkem se jí zúčastnilo 11 429 respondentů, kteří odpovídali na devět otázek. Z ankety vyplynulo, že 2/3 klientů dávají přednost osobnímu finančnímu poradenství. V této souvislosti je potěšující zjištění, že 95 % klientů RSTS je spokojených (67 % zcela, 28 % spíše ano) s odborností a profesionalitou finančních poradců RSTS. Právě díky kvalitním službám osobních finančních poradců jsou produkty stavebního spoření RSTS srozumitelné většině (96 %) klientů (53 % zcela, 43 % spíše ano). 95 % klientů dále vyjádřilo svoji spokojenost s rozsahem úvěrové nabídky RSTS (47,7 % zcela, 47 % spíše ano).
Z výsledků ankety dále vyplynulo, že 95 % klientů je spokojených (59 % zcela, 36 % spíše spokojeno) s rychlostí a kvalitou vyřízení svých požadavků. 6 % klientů dává při kontaktu s RSTS přednost zákaznické lince. S jejími službami je spokojeno 95 % klientů (60 % zcela, 35 % spíše ano). Naopak 22 % klientů při kontaktu s RSTS využívá webové stránky, kde naleznou veškeré informace o novinkách v produktové nabídce RSTS, trendech v oblasti bydlení a další zajímavosti.
Dlouhodobé úsilí RSTS o zákaznickou spokojenost přináší potěšující výsledky – celých 94 % respondentů (57 % ano, 37 % spíše ano) by RSTS doporučilo svým známým.
„Věříme, že klíčem k úspěchu je spokojenost našich klientů, a proto usilujeme o vysokou kvalitu poskytovaných služeb a profesionalitu našich finančních poradců, operátorů call centra a ostatních pracovníků komunikujících s klienty,“ shrnuje přístup Raiffeisen stavební spořitelny ředitel odboru péče o klienty Bc. Miloš Minčič, MBA, a doplňuje: „Pozitivní výsledky této ankety jsou pro nás dalším důkazem, že v naší snaze jdeme správným směrem.“
Více informací Vám poskytne:
Helena Šebestová, IDMZ, tel.: +420 241 740 471, e-mail: helena.sebestova@idmz.cz
www.rsts.cz