Raiffeisen stavební spořitelna postupně ukončuje svůj zastaralý Internet servis a jako náhradu nabízí klienty oceňovanou moderní mobilní aplikaci a k tomu samozřejmě i internetové bankovnictví od Raiffeisenbank. Uživatelé tak mají přehled o všech svých produktech na jednom místě.
Doposud si klienti stavební spořitelny stav svých produktů kontrolovali v Internet servisu. Tento systém sloužil svému účelu více než dekádu, nově však jeho funkce lépe zvládne mobilní a internetové bankovnictví od Raiffeisenbank.
Díky tomu klient může mít na jednom místě přehled o produktech banky i stavební spořitelny, stejně tak o produktech svých dětí. Produkty tak budou k dispozici v jedné aplikaci a usnadní manipulaci s nimi a všeobecný přehled uživatele.
„Mít všechny produkty a dokumenty online na jednom místě považujeme za nesmírnou úsporu času. Vše je přehlednější, lépe dostupné a orientace je velice snadná. Klienti kromě svých běžných a spořicích účtů nebo stavebního spoření naleznou v aplikaci i kontakty na osobní poradce, kdyby s čímkoliv potřebovali pomoci. Aplikace tak představuje usnadnění dříve složitějších úkonů,“ komentuje inovaci mluvčí Raiffeisen stavební spořitelny Tereza Kaiseršotová.
V praxi bude aplikace umožňovat zákazníkovi, aby si například zobrazil všechny příchozí a odchozí transakce, a to včetně státní podpory, která se mu na účet připíše. Přihlášení do aplikace je naprosto bezpečné, využívá totiž moderní technologii a zabraňuje nechtěnému přístupu.
Aktivace aplikace je zdarma a celý proces je pro klienty intuitivní, nezabere víc než deset minut a je vysvětlen na webovém odkazu https://www.rsts.cz/digi/zmena-ib. Lze však sjednat i osobně v kancelářích RSTS a na pobočkách Raiffeisenbank, kde poradci vysvětlí funkce aplikace a zařídí bezpečný přechod k nové verzi.