Dvacet let od vstupu na český trh slaví v letošním roce nejen samotné stavební spoření, ale i Raiffeisen stavební spořitelna. K zářijovým narozeninám pro své klienty připravila BTL kampaň, ve které je odmění pokladničkou ve tvaru zlatého prasátka.
„V rámci oslav našich dvacetin chceme obdarovat také naše klienty, a to jak nové, tak stávající. Zlaté prasátko jsme zvolili jako symbol peněz, štěstí a hlavně spoření. Připomíná ale také oblíbenou tradici spojenou s Vánocemi, které budou v průběhu kampaně klepat na dveře,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.
Akce začíná 9. září a poběží až do 15. listopadu. Dárek získá každý klient, který si s Raiffeisen stavební spořitelnou uzavře jakoukoliv smlouvu.
Kampaň podpoří především komunikace ve vlastní obchodní síti, POS materiály na poradenských místech a regionální promo akce pro klienty. Současně bude na webu Raiffeisen stavební spořitelny spuštěna časová osa, která interaktivní formou shrne celou historii stavebního spoření i RSTS.
O Raiffeisen stavební spořitelně
Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.
Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Mezi produkty stavebního spoření nabízí také výhodné úvěry na bydlení. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.