PRAHA, 11. února 2016 – Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února svou jarní marketingovou kampaň. V ní dále rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně. Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce REKOpůjčka.
PRAHA, 11. února 2016 – Raiffeisen stavební spořitelna zahajuje v polovině února svou jarní marketingovou kampaň. V ní dále rozvíjí koncept bláznivého kutila z loňského roku a radí, jak rekonstruovat pořádně. Kampaň je primárně zaměřena na podporu účelového spotřebitelského úvěru na rekonstrukce REKOpůjčka.
„Jednou z nejčastějších rekonstrukcí, kterou v domácnostech podnikáme, je úprava bytového jádra. A v novém spotu se s tímto úkolem netradičně popasuje i náš kutil,“ říká Lukáš Kopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny. Maskot Felix vystupuje v závěru spotu s radou jak rekonstruovat pořádně, s REKOpůjčkou až do 700 tisíc korun bez zajištění.
Kromě 30vteřinových spotů s tématem rekonstrukce bytového jádra a střechy se v průběhu března objeví na kanálech Nova a Prima také 10vteřinový spot, jenž cílí na klienty, kteří si v minulosti vzali na bydlení méně výhodný, běžný spotřebitelský úvěr.
S produktem REKOrefin si ho mohou klienti refinancovat s úrokovou sazbou maximálně 4,99 % ročně.
Vedle televize podpoří kampaň také online reklama, komunikace na Facebooku, v sekci Lepší bydlení na serveru TN.cz, ve vlastní obchodní síti a v průběhu března by se měl přidat rovněž outdoor ve vybraných městech. Autorem konceptu je agentura
Saatchi & Saatchi, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia. V dalších jarních měsících dubnu a květnu na celostátní kampaň naváže kampaň přímo v regionech.
O Raiffeisen stavební spořitelně
Raiffeisen stavební spořitelna poskytuje v České republice stavební spoření a výhodné úvěry na rekonstrukce, modernizace i pořízení bydlení. Na český trh vstoupila v roce 1993 jako první stavební spořitelna, ještě pod jménem AR stavební spořitelna a.s. Je součástí Raiffeisen, největší soukromé finanční skupiny působící na rakouském trhu, jejíž tradice sahá až do roku 1862.
Provozuje širokou síť poradenských míst na území celé České republiky a je spolehlivým partnerem pro řešení nejen bytových potřeb. Její finanční poradci klientům poskytují komplexní finanční poradenství v otázkách bydlení, zajištění života, majetku, rodiny i zabezpečení na stáří.
Kontakt:
Jitka Jechová, PR manažerka a tisková mluvčí, 602 375 909, jjechova@rsts.cz