Raiffeisen stavební spořitelna uzavřela za rok 2004 celkem 46 300 smluv stavebního spoření. Rekordní nárůst zaznamenala v oblasti poskytování úvěrů, kde je meziroční nárůst 162,8 % na objem 3,11 miliard korun. Jde o největší nárůst nově poskytnutých úvěrů v rámci všech stavebních spořitelen na českém...
Raiffeisen stavební spořitelna uzavřela za rok 2004 celkem 46 300 smluv stavebního spoření. Rekordní nárůst zaznamenala v oblasti poskytování úvěrů, kde je meziroční nárůst 162,8 % na objem 3,11 miliard korun. Jde o největší nárůst nově poskytnutých úvěrů v rámci všech stavebních spořitelen na českém trhu.
Raiffeisen stavební spořitelna uzavřela za rok 2004 celkem 46 300 smluv stavebního spoření. Rekordní nárůst zaznamenala v oblasti poskytování úvěrů, kde je meziroční nárůst 162,8 % na objem 3,11 miliard korun. Jde o největší nárůst nově poskytnutých úvěrů v rámci všech stavebních spořitelen na českém trhu.
„Z výsledků je jasně vidět, že zacílení na oblast úvěrů přináší ovoce. Nabídka dostupného bydlení je v tuto chvíli omezená, ale my se snažíme nabídnout řešení klientům různých příjmových skupin,“ komentuje výsledek generální ředitel společnosti Mag. Kurt Matouschek. „Jednou z obchodních priorit roku 2004, ale především následujících let, je i financování nových bytových projektů.“
Zisk po zdanění společnosti Raiffeisen stavební spořitelna za rok 2004 činil 154,1 mil. korun (80,3 mil. korun za rok 2003). Závazky vůči klientům dosáhly v loňském roce 31,8 mld korun.
Raiffeisen stavební spořitelna se rozhodla pro novou marketingovou strategii, jejíž základním kamenem by mělo být heslo „Inteligentní řešení“. „Jsme připraveni podniknout zásadní změnu ve vnímání Raiffeisen stavební spořitelny jako takové. Dosud byl jako specialista vnímán jen žlutý panáček z našich reklam. Od této chvíle bychom chtěli celou firmu profilovat jako tým specialistů,“ vysvětluje záměr Dr. Ing. Pavel Chmelík, náměstek generálního ředitele. Další zásadnější změnou je zaměření Raiffeisen stavební spořitelny pouze na financování bytů a domů. „Naše hlavní myšlenka je ve své podstatě velice jednoduchá – Myslíme jen na bydlení. Tedy hledáme komplexní řešení v otázkách bydlení, a to jak pro fyzické, tak i právnické osoby. Budeme se nadále soustřeďovat na nabídku úvěrového financování a chceme podpořit prodej produktů v terénu,“ dodává Pavel Chmelík.