Raiffeisen stavební spořitelna připravila pokračování ojedinělé marketingové akce nazvané Stačí jen přijít, otevřít TREZOR a vzít si dárek až do 16. prosince 2005. Nyní ovšem pod novým názvem „Stačí jen rozbalit a vzít si DÁREK“. Kdokoli přijde na kteroukoli pobočku RSTS, obdrží dárek.
Raiffeisen stavební spořitelna připravila pokračování ojedinělé marketingové akce nazvané Stačí jen přijít, otevřít TREZOR a vzít si dárek až do 16. prosince 2005. Nyní ovšem pod novým názvem „Stačí jen rozbalit a vzít si DÁREK“. Kdokoli přijde na kteroukoli pobočku RSTS, obdrží dárek.
Akce „Stačí jen přijít, otevřít TREZOR a vzít si dárek !“, se konala od 1. září do 31. října tohoto roku a jejím cílem bylo podpořit regionální prodejce RSTS a zvýšit pozitivní vnímání značky. Podle slov marketingového ředitele Tomáše Vášáryho byl úspěch akce skutečně obrovský, v některých regionech ani neočekávali takový ohlas. Reakce obchodních zástupců z regionů byly pozitivní především vzhledem k tomu, že se o nabídce RSTS dozvěděli i lidé, kteří by jinak do poboček nezavítali.
Marketingové akce TREZOR se zúčastnilo 18 721 lidí a všichni si odnesli dárky. Bylo uskutečněno celkem 3 585 obchodů, z čehož vyplývá, že téměř každý pátý návštěvník pobočky uzavřel smlouvu anebo požádal o úvěr (přesně 19,2 % osob z celkové účasti). Největší účasti se těšila Plzeň, kde pobočky navštívilo rekordních 3 890 lidí.
Na základě velké úspěšnosti projektu Trezor se Raiffeisen stavební spořitelna rozhodla navázat na tuto marketingovou akci. V období od 14. listopadu do 16. prosince tohoto roku probíhá vánoční akce s názvem „Stačí jen rozbalit a vzít si DÁREK“. Tato akce opět proběhne na poradenských místech Raiffeisen stavební spořitelny. Princip je stejný jako u akce Trezor, kdy se jedná opět o počítačový program, ke kterému mají přístup pouze obchodní zástupci. Každý, kdo přijde do kterékoliv pobočky RSTS, si může již s předstihem před Vánocemi rozbalit svůj dáreček. Na účastníky akce čekají hlavní výhry v hodnotě cca 10 000 korun jako je myčka, pračka, MP3 přehrávač Apple iPod. Všichni ostatní mají možnost odnést si menší dárky.
Klienti se o akci mohou dozvědět více:
- na základě rozesílání vánočních pohlednic s komunikací akce (část oddělená perforací)
- distribucí před začátkem akce do všech měst, kde jsou poradenská místa RSTS
- letáky umístěné v trafikách u časopisů o bydlení
- letáky, plakáty na poradenských místech RSTS
- rádiový spot a inzerce v regionálních denících
- internet www.rsts.cz